Saturday

kita

Kita muda,
Kita tak kenal,
Kita tak tahu siapa kita,
Kita bermain mata,
Kita bermain cinta,
Kita bersama,
Kita berpegangan tangan,
Kita luah rasa cinta,
Kita merindu,
Kita bersayang,

Tapi,
Kita berpisah,
Kita berjauhan,
Kita tak berjumpa,
Kita tak kenal siapa kita,

Kemudian,
Kita bertemu semula,
Kita semarakkan rasa cinta,
Kita seperti kenangan lalu,
Kita bercinta,
Kita berkasih,
Kita berjanji,
Kita menangis,
Kita bersumpah,
Kita tertawa,
Kita membenci,
Kita berdiam diri,

Namun,
Aku masih disini,
Aku masih menunggu,
Aku masih mahu itu,
Aku akan tetap menunggu,
Walau aku disakiti,
Walau aku tidak dihargai,
Sehingga nafasku terhenti,
Sentiasalah kau tahu,
Kau saja di hati ini.

2 comments:

Ilyas Zubir said...

nice..muncul balik ang..ingatkan dah ilang..rajin2 update beb

Ajiem Zulkafli said...

i tulis xlaju... huk3. =))))